Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt lang saksbehandling. Også lang ventetid på telefon. Faglig dyktige saksbehandlere.
Etter å ha vært kunde hos Fremtind i mange år gjennom LO favør, så mener jeg å kunne si at dette er et meget bra forsikringsselskap. Jeg har alle mine forsikringer hos dem og har hatt noen saker siste årene. (Bil, helse, reise). Jeg opplever en grundig rask og effektiv saksbehandling av dyktige saksbehandlere, som også lytter dersom det er spesielle utfordringer i den enkelte sak. Prisene er i tillegg konkurransedyktige, og kjøp eller endring av forsikring gjøres enkelt med dyktige og hyggelige kundebehandlere. Som mange andre så hadde jeg en reise som ble avlyst i sommer pga covid. Det har tatt en del tid for å behandle denne saken, men det er nå ordnet og oppgjøret er kommet. Dette er forståelig med det trykket som har vært. Jeg kommer til å fortsette som kunde her.
Forferdelig dårlig kundeservice. Ble så skuffet over oppgjøret i min forsikringssak.
Som sagt så tok de veldig fort tak i det som jeg håpte de skulle gjøre
Til nå bare positivt samme som jeg var veldig fornøyd med sb1 forsikring
Den siste behandlingen har tatt lang tid, men med SMS ene jeg har fått visste jeg at jeg ikke var glemt.
Når uhellet er ute, er det deilig å møte et forsikringsselskap som har sympati og rask saksgang.