Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg har vært helkunde i mange år og har bare god erfaring når jeg har tatt kontakt. Setter pris på lett tilgjengelighet, imøtekommenhet, profesjonelt, gjør det trygt å melde inn om skade, føler jeg blir tatt hånd om på en svært god måte.
Veldig godt fornøyd og rask behandling av skader God service og hyggelige kundekonsulenter
Anbefale Fremtind,lett å ha me å gjør så langt.å at eg og min fru har fått den hjelp mann trenger når ting går i stykker.
Enkelt og melde skade, raskt svar og raskt oppgjør
Registrerte alt på nett uten å involvere saksbehandler.
Lang behandlingstid. Dårlig saksbehandling. Lite info., uklar forklaring og tolking av regelverk.
Meget misfornøyd. Hadde vi visst at kravet om avbestilling var absolutt hos Fremtind, hadde vi tatt den telefonen. Vi så ingen vits i å avbestille «Ikke refunderbare» billetter.