Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har god erfaring. Samvittiggets full og grundig bahandling
Vanskelig saksbehandle. Hun gadd ikke lese seg opp i saken før hun uttalte seg. Innkompetanse og veldig lang behandlingstid. Nås ikke på tlf. Måtte bruke tid og resurser på å maile. Lite tilfredstillende.
Hyggelig betjening og god forståelse av problemer. Raskt oppgjør når saken er løst.
Lang behandlingstid, og svarer ikke på tlf eller mail. Synes det er rart at LO favør velger en så dårlig løsning for sine medlemmer.
To saker over to år nå med dårlig kommunikasjon, krangling om utbetaling og lang behandlingstid. Positivt at det gikk raskt når jeg sendte klage.
Var uheldig å kjøre på en hjort en sen kveldstime. Vel hjemme meldte vi inn skaden, og fikk tilbakemelding umiddelbart om at skademelding var mottatt, at skaden ble dekket uten bonustap og uten egenandel, og at leiebil inntil 45 dager var inkludert. Vi fikk to alternative verksteder å kontakte påfølgende arbeidsdag. Bilen ble satt inn, leiebil overtatt og ettersom vi skulle på en ukes bilferie, dro vi av gårde med "ny" bil. Vel hjemme igjen hentet vi som avtalt vår egen bil igjen. Det er flott å oppleve så god service i alle ledd!
Det er et bra selskap, men i min siste sak tok det for lang tid fra innmeldt til oppgjør.