Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksgang og hyggelig takstmann. Egenandelen er noe dyr på en såpass liten skade.
Ikke imøtekommende selskap etter mitt store tap av gps fra min mc,Vi e r begge medlemer av lo i alle år .Tillsammen har vi betalt kontigent i nesten 80 år.Og hva får vi igjen når vi trenger det?Bortforklaringer for å komme seg unna å hjelpe oss.SVAKT
Fornøyd ned mitt forskningsselskap og rask ig god kundebehandling.
Knust skjerm på mobil, meldte skade og fikk kort tid etter Mail med info og veiledning i sending av mobil til verksted. Tok totalt ca ei uke fra sending til erstatnings mobil var kommet i retur. Meget fornøyd.
Har ingen positiv opplevelse hos Fremtind. Føles ikke trygt å være forsikret hos de da de ikke gir deg det du betaler for.
Fantastisk kundebehandling og opplysninger sammen med oppfølging var nydelig. dere er høflig og god i der du gjør.
Minus er at forsikringstaker selv må purre på snekkere og de kan bruke lang lang tid, og sjelden kontakt å få med snekkere som bli brukt hos meg.