Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noen gang har fått. Dette er en bedrift som kan sammenlignes med god gammel mafia kultur. 0 hjelp å få.
Lureri ved skadeoppgjør. For å få fult oppgjør så må en velge ett gavekort til en butikk en ikke bruker. Selv om dere allerede har trukket kr 4000 i egenandel og 20% i alder på erstatningsbeløp. Dette er dårlig service.
Saksbehandler, referer til feil forsikring. Å bruker opp til 10-11 dager på å svare, nå blir det tatt videre til finansklage nemda. for å få det rett!
Dårleg dekning ved sykdom ved ferieopphold i utland.
Veldig fornøyd med saksbehandlingstid og tilbakebetaling i sak med skade/sykdom på hund :)
Saken ble behandlet på en ryddig og god måte. veldig fornøyd med jobben som ble gjort.
Greit nok. Fekk dei svar eg trengte og den oppfølging som skulle til!