Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er skuffet over hvor lite dyreforsikringen til Fremtind faktisk dekker. Den dekker verken tannresorpsjon eller leddgikt for katt. Fungerer jo ikke å bytte forsikring på gammel katt, så hele forsikringen er jo ubrukelig for oss dessverre. Burde ha satt oss mer inn i hva forsikringen faktisk dekker på forhånd, så ønsker å advare andre dyreeiere.
Veldig vanskelige å forholde seg til, bruker lang tid, snakker med forskjellige folk hver gang, kommer aldri tilbake når de sier de skal det osv osv osv...
Fraler at jeg som kunde har tillit og blir behandlet me respekt.
Samlet alle mine forsikringer samme sted. Enkel og rask kundebehandling. God dekning. Svært fornøyd
Fikk dekket skade etter viltpåkjørsel. Alt gikk automatisk etter at skaden ble meldt. Trengte bare møte på verksted til avtalt tid.
Jeg er overført fra DNB Forsikring. Jeg har hatt tre forskjellige skader, alle har hatt et raskt og greit oppgjør
Ikke noe positivt å si. Dårlig oppfølging, dårlig utførelse av inspeksjon. Slett service, ingen telefoner eller mail korrespondanse. Kun mail om avslag. Sendt flere mail å ringt uten svar.