Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unner ikke min verste fiende opplevelsen av og være kunde hos fremtind forsikring. Etter akutt sykdom på reise måtte jeg vente I 4 dager i utlandet på svar. Fikk ingen informasjon om når jeg ville får svar, eller hva jeg skulle gjøre frem til jeg fikk svar. Måtte ordne sted og bo på egenhånd mens jeg var redusert på grunn av sykdom. Mistet 6 dager av en 10 dagers ferie, og fremtind vil ikke dekke dette.
Lite informasjon underveis i skadeoppgjøret. Opplevelse av at en selv må holde tråden, purre og etterspørre fremgang.
Berre gode erfaringer - har fått hjelp når vi har hatt bruk for det
De tar vare på kundene og betaler dyrt i skader og vedlikehold
Enkelt og greit å kontakte forsikringsselskapet de få gangene eg har hatt behov for det, gjennom mange år. Veldig fornøyd!!
Raske tilbakemeldinger svare på telefonen raskt og vet hva de snakker om
For all del ikke bruk dette selskapet . Ble utsatt for ran/ tyveri. Med vitner. Fikk avslag pga at selskapet mente jeg handlet uaktsom selv om jeg ikke hadde framme verdisaker