Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt dårlig service. Saker tar altfor lang tid, og man har ikke en saksbehandler å forholde seg til
Jeg hadde en skadesak knyttet til egenandel ved skade på leiebil. Det viste seg at forsikringen hadde veldig mange begrensninger skjult i liten skrift som gjorde at saken ikke ble dekket. Vær forsiktig med å ta informasjonen fra markedsføringen for god fisk!
Er svært fornøyd med jobben Fremtind gjorde. Alt gikk på skinner. God profesjonell service.
Hyggelig saksbehandler dom kunne jobben sin. Hod informasjon under samtalen gjorde at jeg var trygg
Er ny kunde og er fornøyd med forsikringen hittil God sommer
Min hund måtte inn for å dekke en skadet tann og måtte også ha tannrens først for at den ikke skulle få infeksjoner/bakterier i såret. Tannrensen som måtte gjøres og er en del av operasjonen ville de ikke dekke!! Som om de dekker en operasjon men ikke bedøvelsen. Betaler tusenvis for at hunden skal være forsikret uten at det har noe for seg. Alt jeg fikk dekket var 120,- kr. Det var ingenting i forhold til hva jeg måtte betale.
Rask og effektiv behandling med behandling og svar.