Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virker som om saksbehandleren trenerer saken med å repetere de samme spørsmålene gjentatte ganger. Noe som tyder på innkompetanse.
Grei forsikring, fått god behandling. Hyggelige på tlf.
Byttet dyreforsikring pga det var dårlig dekning. Vanskelig å finne frem i vilkår osv. Ellers rask behandling, så det står på dekning og oversikt. Snille priser.
Var relativt enkelt og greit å registrere min skadesak på nett ift. reiseforsikring, men ble mest positivt overrasket over veldig proff oppfølging når jeg ringte.
Rask og effektiv service! En ulykke satte stopper for ferien, forsikringen dekket utgifter til fly- og hotell.
Forskjellige fakturaer hver mnd., lite oversiktlig. Mye rot for å få riktig bonus. Men kjappe på å svare på kundeservice, det skal de ha.
Har ikke hatt erfaring Fremtind før, men framstår på en ryddig måte.