Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige medarbeidere og hurtige tilbakemeldinger. Føler seg godt ivaretatt
Når man trenger en pekepinn på hvor man skal gå og alt står på vent er det forbanna umulig å få tak i en saksbehandler som kan fortelle deg hva som skal gjøres. Jeg forventer ikke at oppgjøret skal foreligge med en gang, men at man i det minste kan komme i gang med å løse opp i ting så ting går fremover. I stedet står man votter og vintre i kø og hvis man kommer gjennom får man bare en forståelsesfull pratmaker i andre enden som ikke kan gjøre noe og om du ikke kommer gjennom blir du koblet ned uten å få prate med noen etter 45 minutters venting. Her ligger det an til bytte av 2 biler, 3 hus og mer til. Det hjelper ikke at det skal være LO favør og alt skal være best når man får elendig service om man i det hele tatt får service. Ingen kan svare på noe og man blir kastet mellom avdelinger med tilhørende telefonkøer.
Vi hadde en forsikringssak på vår campingvogn, og Fremtind forsikring fulgte ikke opp noe, gav ingen status eller noe som helst. Når jeg tilslutt ukentlig ringte for å få en status ble JEG bedt om å følge opp saken med DERES takstmann ol. De gjorde absolutt ingenting, og ingen kunne svare meg på noe, og henviste meg bare videre. Hårreisende at de tar seg såpass betalt for ikke å gjøre noe som helst. Her skal det byttes forsikringsselskap!
God og ryddig kommunikasjon med Fremtind underveis i prosessen, og så ein fin avsluttane konklusjon da alt var ferdigstilt.
Her er kundeforhold og tillit underordnet, så lenge Firmaet får skvist mest mulig penger ut av kundene sine. Fremtind leter med lykt og lupe etter måter å lure seg unna ansvaret sitt på, og tvilen kommer alltid Firmaet til gode. Inngå for all del ikke muntlige avtaler, men sørg for å ha alt skriftlig. Styr unna.
Lett å melde skade digitalt og få ordnet alt kjapt og digitalt.
Veldig fornøyd med Fremtind forsikring.De er raskt på plass,og gir uvurderlig hjelp.og raskt oppgjør.