Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde skade på bil, ringte fremtind, fikk ok fra dem ved å ta ut leiebil, så kommer vi over påske og jeg er bortreist med leiebilen, så ombestemmer di seg og jeg får på mail at forsikringen dekker ikke leiebil. Såkalt "Toppkasko lo favør"
Skadeskjemaet dekket ikke helt mitt tilfelle men føler at min klage ble vurdert seriøst.
Jeg liker at ting fungerer som de skal, og det er slik dette forsikringsselskapet faktisk fungerer
Reiseforsikringen til Fremtind har tilstrekkelige dekninger. Hyggelige kundebehandlere og alt sånt - men du får bare avslag og lite til ingenting er dekket. Ventetiden på telefon er også alt for lang. Jeg har forsikring via forbundet og ville aldri valgt Fremtind om jeg måtte betalt for forsikringen.
God hjelp og god forklaring på utfallet av avgjørelsen på innsendt sak.
Alltid begjelplig.fått god og hurtig hjep og rask utbetalig
Utrolig kjapt oppgjør etter innmeldt sak. Topp score vil jeg gi Fremtind