Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1. Skjema dekker ikke problemet. 2. EI HYTTE ER EI HYTTE, utvendig og innvendig. 3. Forsikring? NEI!
Utrolig lang behandlingstid, vanskelig å få kommunikasjon med saksbehandlere. Forskjellige saksbehandlere hver gang som må lese seg opp på saken. De forstår ikke sakskomplekset og svarer ikke på spørsmål. Selskapet hevder kontakt med ekspertise uten at kontakten faktisk er etablert.
Jeg er held tilfreds så langt, ha ikke noe å klage!
Treg kommunikasjon ved skadesak. Vet ikke om meldinger kommer fram eller ikke. Må legge ut store beløp selv i påvente av saksbehandling
Veldig bra oppfølging- raske og hjelpsomme- hyggelig
Etter en del undersøkelser om mulighet til reparasjon , ble skaden svært raskt behandlet.
Blir godt ivaretatt og føler at fremtind er et bra forsikringsselskap så langt.