Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte desverre forholde meg til Fremtind enda en gang , da en bedrift skadet en mur på min tomt. Som alle andre ganger, er Fremtind trege å svare, vanskelige å få kontakt med, tre forskjellige saksbehandlere på tre uker som alle verken bryr seg eller orker sette seg inn i saken. Dessuten krangler de på oppgjør og oppgjørsmetoden.. At dette selskapet har kunder er for meg en gåte!
Meget god erfaring når uhellet først er ute. Rask respons og etter noen ok lengde skjema blir ting ordnet. Bedre enn andre jeg har hatt før.
Veldig fornøyd med rask håndtering og samarbeid med SOS international
Forståelsesfull, god på informasjon om regelverk samt god service.
Fantastisk service,tok kun 3 dager fra saken ble innmeldt til oppgjøret var på konto.
Skadet på taket pga stormen. Jeg synes at det er kjempe urettferdig når man betaler for topp forsikring, og får ikke dekket noe av kostnadene knyttet til reparasjon av skadet.
Veldig fornøyd med kommunikasjon og oppgjør igjennom fremtind, både når det gjelder bilskade og katteforsikring.