Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble fulgt opp på en effektiv måte. Alt ble lagt til rette for meg med minimal innsats fra min side. Ikke nødvendig med oppfølging fra min side, saksbehandler var proaktiv.
Hadde uheld med knekt beslag for feste av glasshyller i skap og dermed ble en del vinglass/glassboller/vaser knust. Fra melding til Fremtid om skaden til utbetalt erstatning gikk det 14 dager. Kun melding pr sms om at skaden var behandlet og godkjent.
Dårlig oppfølging etter bilulykke. Frekk saksbehandler. Det som var positivt var en saksbehandler fra personskade avdelingen som var veldig imøtekommende
syns det gikk helt topp og fikk god hjelp i forhold til hvor tapet hørte hjemme.
Kjapp og grei saksbehandling etter skade ved parkering, der ukjent var borti min bil.
Har 2 ganger nå fått blankt avslag på 2 forskjellige saker, til tross for at lignende saker, har gitt full dekning for andre. Ikke velg dette firmaet
Hurtig og imøtekommende saksbehandlere, behjelpelige. Fint å ha alle forsikringene på en plass