Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging etter bilulykke. Frekk saksbehandler. Det som var positivt var en saksbehandler fra personskade avdelingen som var veldig imøtekommende
syns det gikk helt topp og fikk god hjelp i forhold til hvor tapet hørte hjemme.
Kjapp og grei saksbehandling etter skade ved parkering, der ukjent var borti min bil.
Har 2 ganger nå fått blankt avslag på 2 forskjellige saker, til tross for at lignende saker, har gitt full dekning for andre. Ikke velg dette firmaet
Hurtig og imøtekommende saksbehandlere, behjelpelige. Fint å ha alle forsikringene på en plass
Enkelt oppsett ved registrering av skade på nettsiden
Veldig bra løsninger og de har forståelse for deg. Kunne vært bedre kundeservice i form av en chat eller lignende, behandlingstiden på saker er også vanvittig lange.