Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Respons på dagen jeg meldte saken min. God forståelse for saken og veldig kundevennlig oppfølging. Tydelig i kontakten og behandlingen. Anbefales virkelig.
Null kommunikasjon mellom samarbeidspartnere!! Jeg som kunde måtte ordne opp i alt selv. Kasko maks er jeg ikke imponert over. En totalt vurdering så er ikke alltid pris det viktigste, selv om denne skaden ikke var min skyld.
Hadde eit uhell med bilen og der var de kjapp å fin behandling, alt vart fikset. Hadde eit uhell med huset med vannlekasje, vart ikkje trodd på, dei snakka rundt saken, vreid seg unda kostnader, desverre kan eg ikkje anbefale dette selskapet.
Kort oppsummert var det meget godt løst når jeg fikk skade på min bil. Rask hjelp ikke noe venting, ryddig og effektivt.
Jeg skjønner det tar tid nå. Men når jeg ikke kan ringe eller sende mail eller noen ringer meg er for dårlig. Jeg skjønner ikke at denne saken er avsluttet. Jeg burde få snakket med en saksbehandler
Jeg opplevde saksbehandlingen som meget bra, og oppfølgingen videre at jeg fikk lnformasjon om sakens gang.
Meget fornøyd med service og opplegget fra bilen ble levert hos verkstedet, leiebilen var på plass og skaden ble utbedret etter avtalt tid.