Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God rettleding og hjelp ved skade. Jeg har alle mine forsikringer samlet her. Godt å vite at hjelpen er noen tastetrykk unna.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtind Forsikring. Etter at bilen min ble skadet under en påkjørsel gikk alt helt på skinner ifht forsikringen. Fylte ut skademelding på nett, snakket med noen i forsikringsselskapet for å få en klargjøring ifht verksted og alt gikk kjempefort. Det var ganske greit at alt gikk av seg selv, selve ulykken og det faktum at det var første gang jeg måtte bruke en forsikring var det eneste jeg opplevde som stressende med situasjonen. Det eneste som jeg kan si kunne vært bedre, var at jeg måtte velge verksted og time når jeg fylte ut skjemaet. Og jeg fant kun to verksteder i skjemaet. Men fikk byttet verkstedet dagen etter da jeg snakket med Fremtind. Det er godt mulig at det er mulig å finne flere verksteder i skjemaet, men stressnivået mitt var litt høyt akkurat der og da, så jeg bare valgte ett og bestemte meg for å ringe dagen etter når de åpnet for å få byttet til merkeverkstrdet jeg ønsket å bruke.
Priser og dekninger. Behøvd forsikringen en gang, veldig greit og problemfritt oppgjør.
Til syvende å sist handler ikke alt om pris. Elendige vilkår og behandlingstid
Billigst med en god startavtale. Kundeservice er gjentagende treg. Men chatten er bra.
Hadde en forsikringssak midt i ferien, meldte denne inn og fikk raskt kontakt. Saken ble løst på en smidig måte fra forsikringsselskapets side og ble presentert for meg. Svært fornøyd!
Rask og vennlig saksbehandling. Bra oppfølging underveis. Fikk alt av informasjon Ved første kontakten slik at det ikke var behov for mere kontakt med selskapet