Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må få dere egen .net side for forsikring. Vanskelig å finne fram via DNB
Vi har hatt både vannlekkasjer på hus og skader på bil. Føler vi har fått veldig god hjelp til begge deler.
Skulle melde skade (vannskade på bolig), men ble blankt avvist pr telefon av kundebehandler. De ønsket ikke engang å sende ut takstmann for å se omfang eller finne årsak til skaden, da kundebehandler pr telefon mente dette var noe de sannsynligvis ikke ville dekke. Vi hadde akseptert et avslag, men ikke uten en vurdering fra en fagmann (takstmann). Ut i fra vilkårene er det slik vi ser det muligens noe dekning for deler av skadene vi har funnet, men vi får altså ikke engang en vurdering fordi en saksbehandler pr telefon antok noe uten at de i hele tatt har undersøkt. Vil ikke anbefale Fremtind til noen.
Her får du ikke noe hjelp eller svar de tar ikke tlf ringer ikketilbake avviser alle krav til dekning . Bytt aldrig til dette useriøse selskap skal være.
har vært kunde hos de en god stund nå, har hatt noen saker og de var ikke vanskelig i det hele tatt mens andre forsikringsselskap hadde laget problemer ut av små ting.
Vi fikk utrolig bra hjelp, og rask respons! Det er den beste servicen jeg har opplevd.
et godt selskap som jeg kan anbefale andre å ta kontakt med