Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringen ble solgt som svært god, «dekker alt», men ved skade er selskapet mest opptatt av å sende lange lister med hva som ikke dekkes. Til slutt, etter alle beregninger, er det en får igjen lik null. Det er ikke mulig å nå saksbehandler på telefon, kun ringe kundeservice og vente i 20-40 min for å snakke med en ukjent hver gang. Dette er skremmende dårlig, ikke noe en forventer at seriøse aktører står bak.
Oppgjøret går på skinner, helt som forventet og ønsket av meg som kunde. Direkteoppgjør fra veterinær er veldig enkelt og greit.
Jeg meldt min sak via nettsiden og de ordnet opp på en flott måte
Vi har bare positive erfaringer med selskapet, og vi har fått hjelp og veiledning når vi har trengt det.
Veldig god service og rask saksbehandling , jeg takker for det.
Det er umulig å få tak i dem, ingen kan svare når man får tak i dem og det er en vanvittig ventetid på skadesaker. Ideen for forsikring er jo å forsikre seg mot det uventede, når det er 35 dager behandlingstid på en skadesak svinner litt av det poenget.
OBS at Fremtind har dårlig fukt og vannskadeavtale.