Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjøret går på skinner, helt som forventet og ønsket av meg som kunde. Direkteoppgjør fra veterinær er veldig enkelt og greit.
Jeg meldt min sak via nettsiden og de ordnet opp på en flott måte
Vi har bare positive erfaringer med selskapet, og vi har fått hjelp og veiledning når vi har trengt det.
Veldig god service og rask saksbehandling , jeg takker for det.
Det er umulig å få tak i dem, ingen kan svare når man får tak i dem og det er en vanvittig ventetid på skadesaker. Ideen for forsikring er jo å forsikre seg mot det uventede, når det er 35 dager behandlingstid på en skadesak svinner litt av det poenget.
OBS at Fremtind har dårlig fukt og vannskadeavtale.
Fremtind øker priser uten god forklaring og uten å sende varsel. De sender bare en faktura hvor de tydeligvis håper at kunden ikke sjekker pris. Denne gang økte prisen med 19% uten at de kan forsvare det med økte kostnader til skade-utebetalinger. Dette er arrogant og dårlig kundebehandling.