Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er umulig å få tak i dem, ingen kan svare når man får tak i dem og det er en vanvittig ventetid på skadesaker. Ideen for forsikring er jo å forsikre seg mot det uventede, når det er 35 dager behandlingstid på en skadesak svinner litt av det poenget.
OBS at Fremtind har dårlig fukt og vannskadeavtale.
Fremtind øker priser uten god forklaring og uten å sende varsel. De sender bare en faktura hvor de tydeligvis håper at kunden ikke sjekker pris. Denne gang økte prisen med 19% uten at de kan forsvare det med økte kostnader til skade-utebetalinger. Dette er arrogant og dårlig kundebehandling.
God og effektiv behandling av bilskade. Rask service og oppgjør med verksted og meg.
Det eneste minus er at banken på Bardufoss ble nedlagt mistet dermed den nærhet til di som jobbet der Personlig kontakt er meget viktig
Rask og effektiv saksbehandling med rapportering på nettet. Viste fleksibilitet mtp valg av verksted.
elendig kundeservice, fikk aldri vite noe om hva som skjedde under saken å fikk sjeldent ett skikkelig svar når jeg ringte