Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon om hva som faktisk ble dekket. Ingen kopi av skademelding på nett, og heller ingen informasjon de om ha som ble dekket. Polisen er via arbeidsgiver, og etter å ha fylt inn all info på meldskade.fremtind.no fikk jeg beskjed om at det ikke fantes noen forsikring. Måtte gå via dnb.no. Alt i alt: Mange forbedringsmuligheter.
Alltid raske på behandling av sakene. Tiden det tar fra man sender inn til oppgjør er på konto er så raskt . Og enkelt å melde inn
Fremtind er bra!, men noen saksbehandlere som burde funnet seg en annen jobb!
Alltid fornøyd med deres selskap. Prisen på forsikringene mine er den brdte på markedet. Rask saksbehandling og hurtig oppgjør. Kan trygt anbefale dete til andte.
Lite dekning i forhold til faktiske påførte utlegg. Lang saksbehandlingstid og dårlig oppfølgning. Kan tenkes grunnet korona og bemanning.
Saksbehandlingen fremstår som professjonell (dog noe "mekanisk"). Relativt greit og raskt oppgjør alt tatt i betraktning.
Jeg ringte inn, forklarte saken, fikk god oppfølging på alle spørsmål, og den ble behandlet fort, og ingen problemer.