Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble strømløse etter ett snøras. Fremtind forsikring var svært hyggelig å profesjonell når vi tok kontakt. Vi førte opp hva som var blitt ødelagt etter ca 40 timer uten strøm. Fremtind behandlet svært raskt og vi fikk kommet igang å handlet nytt alt som var ødelagt. Vi er så fornøyd at vi gir 10 av 10 stjerner;)
Tar egne beslutt om orsak innen verksted har gått gjennom bilen. Det endte opp med att forsikringskonsulent menet det var motorhaveri og att vi ikke fikk leiebil vi betaler i forsikring og har krav på. Problemet hadde ikke noe med motorn att gjøre!
Rask behandling og trivelig kundebehandling Supert selskap anbefales
Ikke så mye si anbefaler alle Som trenger forsikning
Vi er svært fornøyde med Fremtind forsikring. Enkelt å registere skade, rask behandling og ingenting å sette fingeren på i forbindelse med noen av skadene vi har meldt.
Jeg fikk ny mobil etter å ha mistet min egen. Den ble gjenfunnet overkjørt av bil. Fikk den erstattet mot en egenandel på kr.2000. Den var 1 år og 4 mnd gammel. Den kom uten strømkabel og alt annet ekstra utstyr. Batteri kapasiteten varer ikke et helt døgn. Mistenker brukt mobil/ batteri. Den jeg fikk ødelagt hadde mye bedre batteri kapasitet.
Et familiemedlem mistet sine AirPods pro i toalettet, så de både ble ødelagt og mistet. Null kroner tilbake pga at de ble mistet, og vi fikk beskjed om at det uansett ville kostet 2000 i egenandel hvis de skulle blitt dekket. Dette er for dårlig..