Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var stuck i Australia uten å kunne komme hjem. Jeg ringte fremtind for å få veiledning om hva jeg skulle gjøre siden det står at de har veiledning 24 timer i døgnet. Det var løgn, det var ingen å snakke med. Til slutt måtte jeg kjøpe nye billetter for å komme tilbake til Norge. Fremtind nektet å betale ut, og ga ingen informasjon om hvor det står i vilkårene at jeg ikke var dekket. Elendig saksbehandling og informasjon kombinert med en falsk reklame for hjelp 24 timer i døgnet om man trenger det
Ved henvendelse, har jeg alltid fått klare meldinger om hva jeg har krav på. Behandlingen har vært rask, det har aldri vært noen diskusjon. Jeg føler jeg alltid har blitt behandlet rettferdig uten noen tidkrevende saksbehandling.
God erfaring med skade på Gran Canaria og sykehusopphold. God oppfølging fra SOS sentralen. Reiseforsikring bør gjelde for inntil 90dager som endel konkurrenter tilbyr
Enkel saksbehandling. Gode dekninger. Dyktige saksbehandlere.
Da jeg meldte skaden, fikk jeg rask tilbakemelding uten noe om og men!
Hyggelige rådgivere og rask behandling av saken.Tok mindre en 1 uke fra jeg tok kontakt til pengene sto på konto.
Syns det er lett å finne frem på nettsidene og det er kort behandlingstid