Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og rask behandling! Fikk navn på saksbehandler, og hun var enkel å komme i kontakt med!
Veldig rask og god service. Hyggelig også på telefon når jeg måtte ringe.
Rask behandling. Jeg føler meg at forsikringen har med følelse med folk som har fått skader! Forsikringen prøver å finne den beste løsning for sine kunder. Jeg setter høy pris på det!
Har vært kunde i 10 år Lo kunde som skulle ha den beste forsikringen som var. Vi ville forandre litt på huset å i den forbindelse fant tømmer firma ut at bærebjelkene var spist opp av dyr, han oppfordret oss til å ta kontakt med forsikringsselskapet vi har. der står det at vi er forsikret for skader fra disse dyrene. Men Fremtind mener noe annet. Vi er derimot ikke ferdig med det, det neste fra vår side blir å ta saken videre.
Svært bra erfaring fra før, nå under denne krisen har det ikke fungert bra nok, og det er jo naturlig.
Kunde siden tidlig syttitall (ca. 1971?!) Stort sett fornøyd, men avhengig av lokal kontakt som har forståelse for oppfølging kundeforhold🚘😊👍
Aldri hatt noen vesentlige problemer med saker i Fremtind.