Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
æ måtte bare gi opp og henlegge saken, æ orket ikke flere telefoner og mail. for en bagatell som ett dusjkabinett som lekker, . det va mitt annsvar og vedlikeholde det kabinette så det ikke sku lekke fra blandebatteri eller steam delen.
Opplevde at jeg fikk veldig positiv og profesjonell hjelp da jeg trengte det! Så viktig i en sårbar situasjon!
Tar altfor lang tid, vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, timelang telefonkø.. vanskelig å finne frem på nettside ved oppgjør, ikke responsivt å bruke med mobiltelofon.
Meget fornøyd, rask saksbehandling. God kundeservice.
God service, som godt kunne vært hurtigere. Lang saksbehandlingstid. Godt slutt resultat.
Min erfaring fra kundesørvis var veldig bra, hygelig og hjelpsom betjening. Fikk svar på det jeg trengte.
Anbefales, de holder hva de lover. De kontakter deg i løpet av timer. Du får time hos spesialister i løpet av få dager.