Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Vært lojal kunde alt for lenge. - Savner bedre oppfølging/kontakt. - Fikk ikke hjelp når jeg trengte/trenger det.
Problemfritt, raske løsninger. Altid imøtekommende.
Veldig god service fra de ansatte.
Dekker leiebil så lenge din bil er til reparasjon (hvis du bruker forsikring for rep), mot inntil 31 dager (maks) hos andre.
Enkle å forholde seg til, og ingen problem med registrering eller eventuelle spørsmål.
Greit med både bank (Sparebaken Vest) og forsikring samme stad.
Dårlig oppfølging, forsikringspris og skadeoppgjør.
Frende har oversiktlige vilkår for sine forsikringer. Prismessig er de konkurransedyktige på pris. Sparte 1300kr på bilforsikringen.
En kråke hakke ikke i øye av en annen kråke. forsikringen tar ikke imot mine retter mot andre selskap, kan eg droppe på sånne forsikring, må eg finne meg en annen, dessverre måtte etterspør om informasjon ved saksbehandling, eg er ikke enig med saksbehandlig.
Jeg har ikke mye å utsette på på dette selskapet.
Raskt svar og behandling både ved bestilling og skade. Hadde bl. A et sykehusbesøk med sønnen min i utlandet. Fikk raskt oppgjør god opplysning fra Frende og raskt oppgjør. Utover dette har jeg (heldigvis) Ikke hatt behov for å bruke noen av mine andre forsikringer så langt. Men føler meg trygg som totalkunde hos Frende.
Har bare hatt gode opplevelser med frende meget bra kundeservice.
Ingen posetive erfaringer bare tull med forsikringsselskapet.
Forsikrings oppgjør uten problem. Har siden 1998 vært kunde og av dei tilfella eg har hatt behov for forsikringa har det aldri vært noe problem. Har muligens vært noe utfordring med noen av takst personellet som har representert frende men det har altid løst seg.
Mangler e-faktura og en del funksjonalitet på hjemmesidene.
De gangene jeg har vært i kontakt med de så har jeg alltid fått svar på det jeg har lurt på.