Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Flott service gjennom banken. Enkelt og effektivt. En reiseskade (sykdom) ble raskt behandlet. Premien virker konkurransedyktig.
Det som er bra med Frende er reklamen deres. Skikkelig bra og lokker mangen folk (blant annet oss) Når skaden oppstår, gud hjelpe meg for en talentløst og grusom service de gir da. De som sitter på skadeservice biten bør lære seg SERVICE! Smil litt mer i telefonen og prøv å virk litt interessert. Å ringe til Frende Skadeforsikring er som å ringe til en selvmordslinje. Virker som de som jobber på den avdelingen er skikkelig lei jobben/ livet sitt. Dere er ansatt for å hjelpe og yte service. Skjerp dere!
De mener at ulykker kan kun forårsakes av en ytre kraft, hva for noe tull er det. Skadet siden april og de mener at alle de sykehus turene mine skal eg bare legge ut for selv. Det er noe gale med Norge når vi ikke gidder å ta vare på våre egne. Alt jeg kan si er at hold deg unna Frende hvis du skader deg på ski og kræsjer og blir skadet selv, uten ytre krefter som gjør at du skader deg, da blir det ingen penger av det fordi de definerer ikke det som ett uhell.
Har alltid fått gode råd og hjelp av frende. Lokal tilknytting i banken er flott.
Dette er et selskap du bør styre langt unna, og jeg kommer til å operere som motstander av dette forsikringsselskapet i mange år fremover. Vinner de alle testene? Ja der gjør de. Men når du sitter der og trenger hjelp, så kommer du ingen vei da de bruker alle midler og betingelser for å slippe å tilbakebetale. To klare saker har jeg fått avvist på en måned, og dette er første gang jeg har meldt forsikrkngssaker. Bare synd jeg har 6 måneder igjen med driten, håper ikke noe skjer på ferie fremover.
Hei Jon, du kan bytte forsikringsselskap med en måneds varsel, men hvis du kontakter oss direkte gjør vi gjerne et forsøk på å forklare hva som er dekket og ikke utfra forsikringsavtalen din. På reiseforsikringen er vilkårene våre så gode, at om det ikke er dekket hos oss, er det dessverre neppe dekket hos konkurrentene våre heller.
Veldig fornøyd med måten frende ordnet opp da vi hadde vannlekkasje på huset. Anbefales.
Ryddig og greit selskap. Men jeg aksepterer ikke at premiene skrues opp så lenge jeg ikke har noen skader eller forsikringsutbetalinger.
Ringes stadig opp fra flere andre selskap, så bytte vurderes. Hvorfor kommer ikke Frende opp med bedre tilbud etterhvert, slik som banken med renten. Savner dette fra alle selskap...
Hei, når du har vært kunde hos oss i tre år går prisen automatisk ned med fem prosent - lojalitetsbonus kaller vi det!
Ser at Frende nå er dyrere en andre selskap og velger å ta en runde på dette.
Får god hjelp og anbefalninger. Har en bra rådgiver.
Ikkje særleg billeg, dårleg kundebehandling. Forsikringa dekker lite i forhold til tidlegare forsikringsselskap eg har hatt. Det er spesielt i personforsikringer eg har dårlege erfaringer.
Dette er noe av det verste selskap jeg har opplevd som kunde. Her er det ingen som hjelper deg når uhellet er ute, måtte avbryte ferien min for å selv berge hus og hjem, dem ville ikke hjelpe før saken var avklart. Men dem var veldig tydelig på at det var MIN plikt å hindre følgeskader. Dem tar ALDRI kontakt med med deg gjennom saksgang. Tar nesten én mnd før dem svarer på henvendelser. Har du tilleggsopplysninger som motbeviser deres påstander, er dem ikke interessert i å se på disse. Selv om det er rapporter i fra fagekspertise. Nei dette selskapet anbefaler jeg ikke til noen. Har selv sagt opp 12 forsikringer, familie og venner som bruker Frende er nå i ferd med å gjøre det samme, nå som dem ser hvordan dem behandler kundene sine. Vilkårene for bolig er heller ikke noe bra, selv med + forsikring. Les klausulene nøye i vilkårene.
Enkelt og effektivt skadeoppgjør. Ingen unødvendige spørsmål.
Eg er misfornøyd med at ikke Frende ga seg selv til å se på skader på uthus etter uvær to vintrer siden. Noe dyrt, bruker ikke SMS varsling dersom noe mangler. Det opphavelege selskapet Ansvar Varde var verdens beste, men ble dårligere etter hvert oppkjøp. Har tilgode å være uheldig på noen måte, men føler at det ikke blir belønnet med bonus.
- Vært lojal kunde alt for lenge. - Savner bedre oppfølging/kontakt. - Fikk ikke hjelp når jeg trengte/trenger det.
Problemfritt, raske løsninger. Altid imøtekommende.