Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever Frende som et pålitelig selskap. De få gangene jeg har hatt behov for skadeoppgjør, er det blitt håndtert på en skikkelig måte. Prisnivåene er også akseptable.
Takk for fin tilbakemelding, Harald! Vi er glad for at du er fornøyd.
Minus: Ikkje rom for for å diskutera pris for eit konkuranseutsett produkt. Plusss: Raskt svar.
Hei Harald, hyggelig at du synes bi svarer raskt! Som du sikkert vet er det mange faktorer som spiller inn på prissetting på de forskjellige produktene. Det vi ofte gjør er å ta en gjennomgang av forsikringene dine samlet, og se på hvilke rabattmuligheter som finnes.
Enkelt å få kontakt, hjelpsomme og god pris på mine forsikringer, mer kan en ikke forlange..veldig bra, skader som jeg har blitt rammet av er blitt effektivt ordnet opp uten problemer..
Hjertelig takk for den gode tilbakemeldingen!
I have no objections. The company works fine in the background. It does not impose itself with additional irrelevant products. Thank you for your cooperation.
Thank you for rating us. Appreciated!
Skulle forsikre et uthus på hytta. Ba ved flere anledninger om rask tilbakemelding da jeg skulle reise bort og være borte i en mnd. Dere brukte 5 dager på gi meg et tilbud!
Hei, kjedelig at ikke kjøpsprosessen ble som forventet. Takk for tilbakemelding om det. Til en annen gang går det veldig raskt å sjekke pris på frende.no ☺️
Er meget fornøyd kunde, har fått en gunstig pris på forsikringen.
Fint å høre! Takk for tilbakemelding!
Ringte Frende for å få snakke med en bestemt person, men opplevde å bli satt frem og tilbake mellom SPV og Frende i over 1 time, uten å få kontakt med rette vedkommende. Til slutt ga jeg opp. Hvis han var utilgjengelig kunne man sagt det med en gang. Frende registrerte bilen vår med uriktige data. Vi har betalt en overpris for dette over flere år, takket være at vi ikke har studert alle avtalene nøye nok. Det er fremdeles Frende som har gjort feil, her hjelper det lite å være trofast kunde.
Hei Bjørn, hvis vi har gjort feil retter vi selvfølgelig opp i det. Send oss en henvendelse på [email protected]. PS. Det stemmer at hvis du er kunde i SPV er det kundesenteret der som betjener deg som kunde.