Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er meget fornøyd kunde, har fått en gunstig pris på forsikringen.
Fint å høre! Takk for tilbakemelding!
Ringte Frende for å få snakke med en bestemt person, men opplevde å bli satt frem og tilbake mellom SPV og Frende i over 1 time, uten å få kontakt med rette vedkommende. Til slutt ga jeg opp. Hvis han var utilgjengelig kunne man sagt det med en gang. Frende registrerte bilen vår med uriktige data. Vi har betalt en overpris for dette over flere år, takket være at vi ikke har studert alle avtalene nøye nok. Det er fremdeles Frende som har gjort feil, her hjelper det lite å være trofast kunde.
Hei Bjørn, hvis vi har gjort feil retter vi selvfølgelig opp i det. Send oss en henvendelse på [email protected]. PS. Det stemmer at hvis du er kunde i SPV er det kundesenteret der som betjener deg som kunde.
Rask og greit oppgjør ved skade. Oversiktlig og grei beskrivelse av forsikringne.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Gunnar! Veldig glad for å høre at du er fornøyd!
Treng ikkje seia meir. Enkelt og raskt over telefon og pengane kom på konto.
Veldig kjekt å høyra, Jan. Takk for at du tok deg tid til å sende tilbakemelding!
Vi har vært kunde hos Frende i mange år og har god erfaring med alle tilbakemeldinger. Kjappe svar på våre spørsmål. Vår nyinnkjøpte bolig er selvsagt forsikret hos dem, Dette er vår tredje bolig som er forsikret hos Frende.
Vi setter stor pris på tilbakemelding fra lojale kunder. Takk, Trond!
Jeg har blitt krevd betaling for en forsikring som er koblet opp mot mitt telefonnummer,. Jeg har betalt denne for å unngå betalings anmerkning. Da jeg ikke kunne finne ut hva forsikringen gjaldt fikk jeg til slutt kontakt med forsikring selskapet. Det viser seg at den personen som tegnet forsikringen har vært død i 10 år. Jeg får ikke tilbakebetalt det jeg har blitt krevd betaling for.
Hei Ronny, jeg kan ikke finne deg i systemene og sjekke opp i dette med infoen du gir her. Supert om du følger opp med oss direkte, så vi kan se på saken.
Ba om pris på forsikringer, for lenge siden, enda ikke fått tilbakemelding. Viser bare useriøst det er. Så takke seg til de seriøse 😊 Ser også att de har ikke akkurat de beste vilkårene eller, så anbefaler andre å sjekke rundt.
Hei Nils, vilkårene våre er blant de aller beste i markedet, men at du ikke har fått svar, kan vi jo ikke være bekjent av. Jeg vet ikke hvor du sendte henvendelsen, og må bare beklage det. Det enkleste er å sjekke pris i nettbutikken, eller be om tilbud på [email protected] Hilsen Heidi