Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god kundebehandling. Uproblematiske skadeoppgjør.
Herlig! Flott at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Takk!
Ikke noe spes å utsette, beveger meg fra dem fordi det er blitt ulønnsomt å være lojal. Men dette er hele marketed. ikke selskapet.
Hei Glenn, har du fått med deg lojalitetsbonusen vår? Nettopp på grunn av det du sier her, er vi opptatt av å belønne lojale kunder. Når du har vært kunde i tre år får du automatisk fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine, det vi kaller lojalitetsbonus.
Alltid hyggelige og kompetente saksbehandlere som svarer greit på spørsmål. Uproblematisk oppgjør ved knust frontrute på bil nr 1 og knust bakrute på bil nr 2. Absolutt å anbefale.
Takk for fin tilbakemelding! Det setter vi alltid pris på.
Hold dere vekke fra dette selskapet hvis dere ønsker å få tilbake "noe" verdi ved en skade. Og til dere i Frende : Ingen vits å skrive i svarfeltet at det var kjedelig at eg skulle ha en slik opplevelse av dere og at eg skal ta kontakt for å sjå på saken på nytt. Det skal skiftes selskap. Ha en fin dag Frende
Lykke til videre!
Frende sendte en takstmann som jeg tror var instruert til å finne årsaker til min båtskade som kom utenfor dekningen av min forsikring da jeg fikk skade på min båt i sommer. Ved klage brukte de den samme takstmannen igjen. Ingen gehør og lite imøtekommende. Saken ligger nå hos finansklagenemda. Grunnen til at det ble 2 og ikke 1 stjerne er at de er i alle fall hyggelige på telefonen. Og forholdsvis lette og få tak i saksbehandler.
Hei, godt å høre at vi er hyggelige på telefonen og greie å få tak i! Når det gjelder takstmenn vi bruker er de uavhengige, og jobben deres er å finne årsaken til at en skade oppstår. Vi vrir oss ikke unna ansvar, bare så det er klart. Siden saken din ligger hos Finansklagenemnda avventer vi svaret fra dem, og kan ikke kommentere enkeltsaker på et forum som dette.
Raske, effetive, profesjonelle. Veldig fornøyd med frende.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Agnethe! Vi setter stor pris på å høre fra de fornøyde kundene våre.
Hjelpsomme med spørsmål og finner det beste resultatet ang, forsikring.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på!