Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med selskapet tidligere har vært bra, men ved skade på bil i begynnelse av april, så skuffet de stort. Virker som om de er lite orientert om markedspriser. Fikk en særdeles lav erstatningssum ved kondemnering. Etter klage muntlig så fikk jeg beskjed om å sende inn eksempler på tilsvarende biler tilsalgs på Finn. No. Sendte inn tre eksempler. Skjedde ingenting. Virker som om takstmann var totalt handlingslammet. Ringte på nytt til skadeavdeling for å klage min nød. De skulle legge inn en melding til takstmann. Fikk så tilbud om en litt høyere sum. Fremdeles godt under den summen som skal til for å kjøpe en tilsvarende bil i dagens marked. Nå har det passert en måned siden bilen ble skadet. Godtar summen for å bli ferdig med saken, men er langt fra fornøyd. Trodde meningen med forsikring var at man skulle kunne kjøpe seg igjen en tilsvarende bil i tilsvarende stand for den summen man blir tilbudt, men jeg tok tydeligvis feil. Begynner min søken etter et nytt selskap når oppgjøret er kommet på konto.
Leit å høre at du ikke var fornøyd med erstatningen. Vi forventer jo, som deg, at takstmenn vi samarbeider med, og våre egne, skal være oppdatert også på markedspriser. Hvilke vurderinger som er gjort i saken din kjenner jeg ikke til, men om du sender oss en klage, ser vi på saken på nytt.
Enkelt og greit. Positive ansatte.Helt greit skadeoppgjør.
Glad for å høre at du er fornøyd hos oss. Vi skal stå på for å løfte kundeopplevelsen din enda et hakk.
God behandling, har ikke noe negativt å tilføye. Kunne gjerne hatt lavere forsikring på bil
Fint å høre at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal ta en gjennomgang og se om det er noe å spare på avtalen din.
Hei. Frende er forferdelig på å gi tilbakemeldinger på e- post man sender til de. Har ikkje opplevd det fra noen levrbandører før.....ever. Mvh ahk
Uff, det var ikke kjekt å høre. Vi har hatt stor pågang i det siste, men det er ingen unnskyldning. Sånn skal det ikke være.
Fikk veldig god hjelp da jeg ikke fikk bagasjen min etter flyrot i Europa i høst, likeledes da jeg måtte avlyse en reise på grunn av sykdom
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du har fått hjelpen du forventer når du har vært uheldig med reisen din.
Raskt svar og respons! Hurtig oppgjør ved skade! Takk!
Akkurat sånn det skal være! Veldig glade for å få så god tilbakemelding fra deg, Ebba. Takk!
Har ikke noen negativt å si om Frende så langt,syntes det blir dyrt etter hvert men det blir jo alt.
Hei Kjell, takk for fin tilbakemelding! Vi kan gjerne ta en gjennomgang av avtalen din sammen med deg, for å se om det er noe å spare eller rabatter å hente.