Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God behandling, har ikke noe negativt å tilføye. Kunne gjerne hatt lavere forsikring på bil
Fint å høre at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal ta en gjennomgang og se om det er noe å spare på avtalen din.
Hei. Frende er forferdelig på å gi tilbakemeldinger på e- post man sender til de. Har ikkje opplevd det fra noen levrbandører før.....ever. Mvh ahk
Uff, det var ikke kjekt å høre. Vi har hatt stor pågang i det siste, men det er ingen unnskyldning. Sånn skal det ikke være.
Fikk veldig god hjelp da jeg ikke fikk bagasjen min etter flyrot i Europa i høst, likeledes da jeg måtte avlyse en reise på grunn av sykdom
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du har fått hjelpen du forventer når du har vært uheldig med reisen din.
Raskt svar og respons! Hurtig oppgjør ved skade! Takk!
Akkurat sånn det skal være! Veldig glade for å få så god tilbakemelding fra deg, Ebba. Takk!
Har ikke noen negativt å si om Frende så langt,syntes det blir dyrt etter hvert men det blir jo alt.
Hei Kjell, takk for fin tilbakemelding! Vi kan gjerne ta en gjennomgang av avtalen din sammen med deg, for å se om det er noe å spare eller rabatter å hente.
God hjelp fra De ansatte i Frende. Rask behandling og greie oppgjør når man trenger hjelp. Er et selskap som gjør sit ytterste for kundene. Har kun hatt gode opplevelser ved henvendelse både på telefon og på Mail.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Leif! Glad for å høre at vi lever opp til forventningene dine. Slik det burde være!
Betalt for mye, ikke mulig å få betalt tilbake. Greit finner et annet selskap
Hei, håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut om det har skjedd en feil og du kan få en god forklaring på dette.