Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke noen negativt å si om Frende så langt,syntes det blir dyrt etter hvert men det blir jo alt.
Hei Kjell, takk for fin tilbakemelding! Vi kan gjerne ta en gjennomgang av avtalen din sammen med deg, for å se om det er noe å spare eller rabatter å hente.
God hjelp fra De ansatte i Frende. Rask behandling og greie oppgjør når man trenger hjelp. Er et selskap som gjør sit ytterste for kundene. Har kun hatt gode opplevelser ved henvendelse både på telefon og på Mail.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Leif! Glad for å høre at vi lever opp til forventningene dine. Slik det burde være!
Betalt for mye, ikke mulig å få betalt tilbake. Greit finner et annet selskap
Hei, håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut om det har skjedd en feil og du kan få en god forklaring på dette.
Hvorfor beteler jeg forsikring som etter dere reklamer betyr gyldig for hele verden, når det stemmer ikke, Da bør dere skriver gyldig unntatt disse land...... Ønsker å avlutte min medlemskap i Frende og forteller mine venner om å gjøre det samme Hva som er bra ? Ingenting Hva som kan bli bedre ? Være ærlig med kundene
Hei Ivan, det er utenriksdepartementets reiseråd som avgjør om forsikringen er gyldig i et land eller ikke. Hvis de fraråder reise til et land, er det dessverre ingen norske reiseforsikringer som gjelder.
Feilinformerer kunder i akutte situasjoner. Når en ringer inn og frende ringer veihjelp pga sier du bare må betale egenandel men belaster deg meg 3777,- i ettertid
Hei Linn, hvis du mener vi har gjort en feil i saken din, ser vi gjerne på den på nytt.
Er ny kunde hos Frende. Så langt har Frende fulgt meg opp på en veldig fin måte. Priser på forsikringen er svært konkurransedyktige. Lett og kommunisere med og raske til og respondere.
Så hyggelig å høre, Thor! Velkommen til oss! Vi skal være like lette å ha med å gjøre hvis uhellet er ute også.
Hei , jeg vel ikke den forsikring fordi jeg trenger ikke nå
Hei Helen, fint om du gir tilbakemeldingen direkte til kundebehandleren du har vært i kontakt med.