Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er vanskelig å få tak i dem utenom å ringe et 5-sifret nummer.
Fikk ikke den hjelpen jeg forventet etter vannskade i stua.
Etter en telefonsamtale med kunderservice er min konklusjon: Elendig og kunnskapsløs.
Alt ok. Jeg har hatt 1 forsikringsoppgjør (dette var ifht reise-forsikring); Dattera mi ble frastjålet veska si med mobil og andre verdigsaker, og det var mye jobb med å innhente kvitteringer, beløp, m.m. Dette trodde jeg selve selskapet tok se gav (det var min erfaring fra Tryg-forsikring), og det var bedre.
Kan alltid stole på Frende, men ein må betale for det.
De er nok flinke og bra på det meste, men jeg tror og mener at de er for dyre. Kanskje jeg tar feil, men en sammenligning ville jo ikke skadet. Har da hatt en skade og der har de vært rask og erstattet uten noe ekstra tull og tøv. Jeg er egentlig storfornøyd, men vil sjekke pris hos andre bare for å enten få noe bedre, eller bekreftelse på at jeg er på rett plass hos Frende :-)
Mannen min og jeg ble begge alvorlig syke på Gran Canaria 2015. Maken til oppfølging og service skal man lete lenge etter. Har ingen ting å sette fingeren på, og oppgjøret kom veldig raskt. Bedre reiseforsikring tror jeg ikke finnes.