Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremstår som veldig dårlig reiseforsikring. I alle mine år, alle mine reiser har jeg ALDRI opplevd å bli nektet dekning fra min tidligere forsikring. Nå har det skjedd begge gangene jeg trengte hjelp av Frende. Sier opp hele greiene.. Bare en stor vits.
Hei Fred, skjønner at det er leit å ikke få dekket skader som oppstår, men det spørs om ikke det ville vært samme utfall også hos andre. Sammenligner du vilkårene for reiseforsikringen i Frende med andre, vil du se at vi dekker det samme, og i de fleste tilfeller mer. Hilsen Heidi
Denne forsikringen slo If med mange tusen i året, fra 2700 pr måned så betaler jeg med leiligheten og bilen en carawelle 2017 mod reg som personbil som er tilrettelagt for el rullestol. for alt inkludert reiseforsikring betaler jeg litt over 1400,- pr mnd med 12000 km på bilen. Da svarte If det går ikke an.
Glad for å høre at du er fornøyd! Hos oss er du i trygge hender også hvis uhellet skulle være ute. Hilsen Heidi
Kundeservice og tilbudene deres er det noe rart med, ellers billig og bra og passer de fleste. Jeg har hatt Frende i alle år og har vært fornøyd kunde enn så lenge. Innlogging med Bankid App er en fin ting. De har alle forsikringene jeg trenger, men som sagt det er en grunn til at man bytter selskap
Veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd så langt, men kjedelig at du har hatt en mindre bra opplevelse med tilbud og kundeservice i forbindelse med det. Kanskje veiene våre krysses når du tar en sjekkerunde en annen gang :) Hilsen Heidi
Så langt er jeg veldig fornøyd med Frende forsikring.
Herlig, Magne! Det blir vi veldig glade for å høre.
Rask behandling med skade. Har ringt og fått prisen ned en gang, men mener de bør heller holde prisen nede da ikke alle føler for å prute for å få ned prisen.
Hei Widar, takk for tilbakemeldingen din! Det er nok mange som opplever et påslag på prisene sine i år, etter det heftige skadeåret i fjor, og prisøkningene på deler og reparasjoner. Skjønner at det ikke er den hyggeligste meldingen å få. Hilsen Heidi
God kundeservice. Enkelt og effektivt oppgjør etter en viltpåkjørsel. Ellers raske tilbakemeldinger på forespørsler. Rimelig pris.
Veldig glad for å høre at du er fornøyd med både skadehåndtering, pris og kundeservicen vår. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Lite imøtekommende for å diskuter skadeårsak virket kverulante og lite lydhør da det viste seg at skadeårsak var en annen en først antatt. Dette kostet meg dyrt. Klaget på vedtak,men virker som saksbehandlere ikke har nok kunnskap om båt.
Hei Kåre, det er nok slik at når skadeårsaken er avklart og viser seg å ikke være dekket i vilkårene dine, så blir det ikke utbetaling. Likevel leit at du opplever oss som lite lydhøre, sånn skal det jo ikke være. Hilsen Heidi