Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling med skade. Har ringt og fått prisen ned en gang, men mener de bør heller holde prisen nede da ikke alle føler for å prute for å få ned prisen.
Hei Widar, takk for tilbakemeldingen din! Det er nok mange som opplever et påslag på prisene sine i år, etter det heftige skadeåret i fjor, og prisøkningene på deler og reparasjoner. Skjønner at det ikke er den hyggeligste meldingen å få. Hilsen Heidi
God kundeservice. Enkelt og effektivt oppgjør etter en viltpåkjørsel. Ellers raske tilbakemeldinger på forespørsler. Rimelig pris.
Veldig glad for å høre at du er fornøyd med både skadehåndtering, pris og kundeservicen vår. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Lite imøtekommende for å diskuter skadeårsak virket kverulante og lite lydhør da det viste seg at skadeårsak var en annen en først antatt. Dette kostet meg dyrt. Klaget på vedtak,men virker som saksbehandlere ikke har nok kunnskap om båt.
Hei Kåre, det er nok slik at når skadeårsaken er avklart og viser seg å ikke være dekket i vilkårene dine, så blir det ikke utbetaling. Likevel leit at du opplever oss som lite lydhøre, sånn skal det jo ikke være. Hilsen Heidi
Jeg har vært kunde hos Frende i over 10 år. Har hatt 2 skade på kjøretøy (bil og snøscooter). Ble møtt med forståelse og veldig god hjelp i hele prosessen fra skade til kjøretøyene ble fikset. Prisen er veldig bra sammenlignet med mange andre selskaper. Om jeg skulle dra frem noe negativt, så var det vanskelig å flytte forsikringer i forbindelse med samlivsbudd (virket nesten umulig å flytte bonus på bil over til eksen). Anbefaler Frende på det sterkeste! (Tips til dere som klager, les igjennom hva du har forsikret samt vilkår!)
Tusen takk, Frank ❤️ Betyr mye for oss når fornøyde kunder tar seg tid til å si fra! Beklager ekstra styr ved samlivsbruddet, det skal vi se nærmere på!
Har vært kunde i mange år uten at noen har klart å slå prisen. Jeg lar alle selgere som ringer regne tilbud , men ingen har klart å så prisen , spesielt på ene bilen som er kronisk dyr å forsikre . Har også hatt skade. Til tross for at skademelding måtte leveres på papir i dette tilfellet gikk alt sømløst og raskt. Har vært kunde hos mange andre selskap også , så har godt sammenligningsgrunnlag
Utrolig hyggelig å høre, Kristian! Veldig glad for tilbakemelding fra en trofast kunde. Takk! ❤️
Generelt bra, men for stor prisøkning gjør at den må benchmarkes. Tilbud mottatt fra konkurrerende alternativ gir grunnlag for bytte
Hei Kai, godt å høre at du er fornøyd, det er viktig for oss! Skjønner at nykunde-rabatt kan friste hos konkurrentene, men ta gjerne en sjekk med oss også, så kan vi se at du har det du trenger og de rabattene du skal. Hilsen Heidi
Fin på vilkår og pris år nr 1, kraftig økning til hovedforfall år nr 2. Har ikke brukt forsikringer eller hatt skadesaker, mener derfor at kunder som meg ikke bør straffes for andre sin uflaks/utbetalinger.
Hei du, hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss! Lokketilbud har vi ikke, men det er riktig at mange opplever prisoppgang nå, det er på grunn av alle skadene det siste året på de aktuelle produktene du har, pluss den generelle prisoppgangen i markedet som gjør at det koster mer med alle typer reparasjoner. Forstår tankegangen din, når du ikke har hatt skader, men grunntanken i forsikring er nettopp at alle går sammen om å betale litt, som et spleiselag, for å sikre seg om noe skulle skje. Og noe har skjedd for veldig mange andre med mange og store branner, mye uvær og en lang, lang rekke bilskader. Hilsen Heidi