Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har bare positive erfaringer med Frende, anbefales på det varmeste.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Reidun! Hilsen Heidi
Meldt skade på klokke, men den er ikke registrert hos dokker, så jeg måtte kjøpe ny klokke. Hva er hensikt med reiseforsikring når uhellet er ute. Jeg avbestiller reiseforsikringen hos dere ved neste forfall. Mvh Jan M.
Hei, Jan. Hvis det har skjedd en feil med innmeldingen av skaden så kan vi helt sikkert rette opp i det. Kontakt oss gjerne for å prøve igjen! Hilsen Heidi
Jeg tror jeg er Frendes største fan! Om noen kan ringe meg i morra blir jeg veldig glad. Og kundeservice er dere gode på! På forhånd takk! Mvh
Vi digger fans! Og ringer deg gjerne, men vi får ikke opp annet enn fornavnet ditt her på plattformen. Kan du ringe oss når det passer deg, på 55 15 36 00? Hilsen Heidi
Jeg har fått rask og gode behandling, da vi mistet kofferten på flyreise.
Åh, så kjedelig med koffert som forsvant. Godt å høre at dere fikk den hjelpen du trengte. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Rask respons. Alltid hyggelige kundebehandling. Har vært kunde i flere 10 år. Tommel opp
Har vi tiårsjubileum, Steinar? Så hyggelig! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vi skal stå på for deg de neste ti også! Hilsen Heidi
vi er godt med servicen vi har fått når vi har hatt behov for bistand og hyggelige kundemottakere.
Hjertelig takk for den gode tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Forferdelig dårlig selskap Ignorere opplysninger fra kunder og takstmann Svare ikke på mei før du begynner å masse på tel Nå du ringe alltid ny konsulent du må forklare på nytt Dere må unngå de selskapet elle hvis dere trenge forsikring de skal prøve å lure Hvis jeg må gi karakterer de er -10 De lure deg med tilbud og da trenge du få den du betalte du kan glemmer
Hei Stanko, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Hvis du mener vi har gjort en feil i saken din, må du selvfølgelig sende oss en klage, slik at vi kan se på opplysningene med nye øyne. Hilsen Heidi