Frende Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask respons. Alltid hyggelige kundebehandling. Har vært kunde i flere 10 år. Tommel opp
Har vi tiårsjubileum, Steinar? Så hyggelig! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vi skal stå på for deg de neste ti også! Hilsen Heidi
vi er godt med servicen vi har fått når vi har hatt behov for bistand og hyggelige kundemottakere.
Hjertelig takk for den gode tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Forferdelig dårlig selskap Ignorere opplysninger fra kunder og takstmann Svare ikke på mei før du begynner å masse på tel Nå du ringe alltid ny konsulent du må forklare på nytt Dere må unngå de selskapet elle hvis dere trenge forsikring de skal prøve å lure Hvis jeg må gi karakterer de er -10 De lure deg med tilbud og da trenge du få den du betalte du kan glemmer
Hei Stanko, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Hvis du mener vi har gjort en feil i saken din, må du selvfølgelig sende oss en klage, slik at vi kan se på opplysningene med nye øyne. Hilsen Heidi
Synes spesielt, både bolig- og reiseforsikring begynner å bli meget kostbare, så tanken om å ta kontakt med andre selskap er nå meget fristende.
Hei, Gunn, takk for tilbakemeldingen! Det har dessverre vært svært mange skader, som påvirker forsikringsfellesskapet med store utbetalinger. Det gjør at alle forsikringsselskapene har måttet justere prisene. Hvis du sjekker rundt, som kan være fornuftig, også for å få bekreftet at du har gjort et godt valg, så er det viktig å sjekke betingelsene også. Så du vet du sammenligner like gode vilkår for prisen du betaler. Hilsen Heidi
Som kunde har jeg ikke hittil ikke noe å klage på. Rabattene som forsikringene forteller om kan ikke dokumenteres. De som er ansvarlig for rabattene har vel en annen mening når de som personer skal ut å handle til sitt.
Hei Ole, er det totalkunderabatten du tenker på? Den kan du lese om her: https://www.frende.no/fa-opptil-17-i-totalkunderabatt/ Hilsen Heidi
Rask og effektiv behandling. Vennlig betjening. God oversikt.
Hei Reidun, tusen takk for den gode tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Rask og effektiv saksbehandling når uhellet er ute.
Akkurat sånn det burde være. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, Jan! Vi skal være her for deg om uhellet er ute en annen gang også. Hilsen Heidi