Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
du har vært kommunikativ! Jeg snakker ikke med mange kunderådgivere som alle gir råd eller sier noe annerledes.
Så hyggelig å høre, Gunther! Takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Hei , er veldig fornøyd Frende blant annet med dekning av dyr advokat sak og lett å komme i kontakt med pluss ok priser.
Takk for fin tilbakemelding, Arne. Glad vi kunne hjelpe deg da du trengte det, og at du er fornøyd. Hilsen Heidi
Særlig god skadebehandling. Vktig skade forebyggende informasjon mottas ned takk. Enkelt selskap å forholde seg til . Har langsiktig tenkende eiere.
Tusen takk, John! Setter stor pris på den gjennomtenkte tilbakemeldingen din. Her er du innom flere punkter som er veldig viktige for oss! Hilsen Heidi
Holder ikke lovte vilkår, finner på dårlige unnskyldninger for og unngå å hjelpe.
Hei her også, Augustin, hvis du mener vi har gjort feil og ikke fulgt vilkårene, ser vi selvfølgelig gjerne på saken på nytt! Bare ta kontakt, eller send oss en klage via frende.no Hilsen Heidi
De har gått opp altfor mye i pris på 1 år. Pluss lovnader om ting de ikke kunne holde.
Hei, Line. Bilforsikringen er nok gått opp i pris hos alle, dessverre. Skjønner at det er surt, men det skyldes blant annet at antallet skader har økt med 26 prosent hittil i år. Hilsen Heidi
Hallo. Etter ett langt "forhold" mellom familien L. (en aktiv familie) med en rekke forsikringer, som vi har fått gjøre oss nytte av en rekke ganger, er stadig like fornøyde med Frende! Til nå ett helt topp forsikringsselskap!!
Så kjekt å høre at vi har stått på eksamen når familien har hatt bruk for oss. Sånn skal det være! Hilsen Heidi
Sparer drøye 4000,- kr per år å forsikre min Mops her. Like god forsikring som den jeg hadde før.
Så fint å høre at du er fornøyd og voffsen er trygt forsikret! Hilsen Heidi