Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget bra, med dekning fra en forlater egen bolig.
Glad for å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen. Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Er alltid tilgjengelig og hjelpsomme, er raske med oppgjør
Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få, Geir. Takk! Hilsen Heidi
Verdens hyggeligste å prate med . Alltid fått hjelp når jeg har trengt det !
Hei, Mette! Takk for en herlig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Jeg har meldt knust skjerm på mobil. Men vilkårene dere setter for reparasjon er ikke gjennomførbare i praksis. Dermed betaler jeg for noe jeg ikke har noe glede av. Detaljer. Dere krever at jeg sender fra meg telefonen på ubestemt tid for å få den reparert. Jeg er helt avhengig av telefonen daglig og kan ikke sende den fra meg. I tillegg sier reparatøren at jeg kan risikere at all informasjon på telefonen kan bli slettet. En må ta backup.. Med 512 GB lagringsplass på telefonen og en uoversiktelig mappestruktur blir en fullstendig backup i praksis umulig. I hvertfall aner ikke jeg hvordan det gjøres. Heldigvis fungerer skjermen fremdeles tross knust glass. Men det er irriterende å betale for noe man ikke får. Jeg vurderer å betale reparasjon over disk selv, men føler at jeg da betaler dobbelt og kvier meg for det også.
Hei, Ola. Skjønner at det ikke er så lett å være uten telefon i en reparasjonsperiode. Kjedelig at glasset ble knust. Det er heldigvis en rask reparasjon! Hilsen Heidi
Jeg har gode erfaringer med Frende. De handler hurtig. Jeg har nå vært i kontakt med dem 5 ganger. Hver gang har jeg fått god kontakt med saksbehandleren. Han har hatt god innsikt, foretatt fornuftige vurderinger av skaden og kommet med fornuftige vurderinger av hva som må gjøres. Jeg har vært fornøyd med erstatningene som jeg har mottatt.Jeg vil nok gi en sterk anbefaling til Frende. Alltid vennlig og høflig.
Takk for at du deler erfaringene dine, det setter vi stor pris på! Ekstra hyggelig når du er fornøyd! Tusen takk! Hilsen Heidi
Føler meg meget dårlig behandlet,da i forhold til at min innmeldte skade ble for dårlig utredet....
Hei, Bjørn, vi ble etablert i 2007, men det er likevel leit å høre at du ikke er fornøyd. Hvis du har ny informasjon i saken din, eller mener vi har gjort en feil, ser vi gjerne på den igjen. Hilsen Heidi
Har bare gode ord om frende, brukt hundeforsikring en gang. Problemfritt!!
Tusen takk for fin tilbakemelding fra deg og vofsen, Grete! Hilsen Heidi