Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kontaktet kundeservice på epost for å ordne trafikkforsikring på personbilen min. Virket som om de prøvde å drøye kredittsjekken, som medførte at jeg gikk omtrent 20 dager uten trafikkforsikring. Nå risikerer jeg å få et gebyr på ca. 3600,-, i sammenheng med de nye reglene ang. trafikkforsikring.
Hei Lennart, for å kunne kredittsjekke en kunde, må vi ha kundens bekreftelse. Jo raskere kunden svarer, jo raskere kan vi gå videre. En rådgiver har sett på saken din, og du kan gjerne kontakte oss direkte om det er mer du lurer på.
Ringer ikke tilbake, haler ut tid så kunder blir sittende som spørsmålstegn. aldri fått dåligere behandling noe sted.. blir fysisk uvell av disse. prøver å matte ut sine kunder.
Jeg vil gjerne få oppfordre deg til å ta direkte kontakt med oss, så vi kan følge opp frustrasjonen din. Dette er ikke slik vi vil ha det! Du kan sende oss en e-post på [email protected], eller se på mulighetene her: https://www.frende.no/kundeservice/klagemuligheter/
Begynte bra, men får stadig nye regninger som skal erstatte en annen regning. Også fått varsel om opphør selv om jeg har betalt alt av regninger jeg har fått. Billig, men det er det...
Hei Eva, vi sender alltid ut ny regning om det er gjort endringer på avtalen. Beklager om det har blitt forvirrende. Du må gjerne ringe oss på 55153600 eller sende oss en e-post på [email protected] om vi skal hjelpe deg å finne ut av dette.
Har vært kunde i Frende lenge nå og ikke hatt noen form for skade. Til nå... meldte inn skade på hus grunnet vann. Og 3 timer etter jeg sa ifra så var det en fra Frende på plass hjemme og dokumenterte skader og forebygget på en søndags kveld. Så langt veldig fornøyd og håper dette fortsetter å være så effektivt og hjelpsom videre i saken. Vi får se hva som skjer imorgen.
Så kjekt å høre, Øyvind! Akkurat sånn det skal være! Vi skal gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd fremover også :)
Reiseforsikring ved matforgiftning i Portugal sørget for hurtig behandling midt på natten i Faro. Dette ordnet de på telefon kl 03.00 på natten. MAKAN! Topp service.
Så flott at du tar deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding, Bertil! Det setter vi stor pris på! Og opplevelsen din er jo akkurat sånn det skal være, du er i trygge hender med Norges beste reiseforsikring. :)
Frende fungerer bra som forsikringsselskap men er så «automatiserte» at de ikke kan maile over til kundens e-mail varsel om den årlige innbetaling, og de sier de skal ha den beste kundevennlige service i sin bransje! Tilsynelatende langt igjen Frende. Prøvde å kontakte min kunde kontakt men umulig pr. telefon, sendte en Mail om det å ba han kontakte meg pr. telefon og selvfølgelig, han tok ingen kontakt, de bare PRØVER å ha Norges beste kundeservice, så synd for Frende er et bra selskap men kun når alt går «automatisk» individuell tilpassing er fraværende mot enkelt kunden.
Hei Helge, takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig opptatt av å ta oss tid til hver enkelt kunde. Hvis du vil at vi skal kontakte deg eller følge opp rådgiveren din direkte kan du sende oss en e-post på [email protected]
Valgte å skifte til dette firmaet, men så klarer selger å rote det til og ender med å bruke nesten 3 måneder på denne jobben. Snakk om å bomme på åpent mål.. Firmaet fremstår som rotet. Håper jeg slipper å forholde meg til et forsikringsoppgjør med disse.
Hei Thomas, så leit å høre at du har vært uheldig med en selger hos oss. Håper du kontakter oss direkte med mer informasjon, så vi kan følge opp. Når det gjelder skadeoppgjør kan jeg berolige deg med at uavhengige undersøkelser (EPSI) viser at vi har Norges mest fornøyde kunder etter skade.