Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Di få gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått den hjelpen jeg hadde krav på
Godt å høre, Vigdis. Sånn skal det være!
Kundeservice er helt fenomenalt god hjelp fenomenal. Servis en helt klar 5
Takk for superhyggelig melding!
Har fått veldig god hjelp av Frende forsikring. Veldig forståelsesfulle og hyggelige mennesker der , som hjelper deg så godt de kan!!😁👍👍 Beste hilsen Frank'en og Paco. 😁⚘🐕 Frank N. O.
Herlig å høre, Frank! Takk!
God service. Raske på tilbakemeldinger. God hjelp ved trafikkuhell som punktering og veihjelp.
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk!
Ingen verdsettelse av langt skadefritt kundeforhold. Mye svade og tåkeprat fra såkaldt kundeservice. Best i test på kundeservice...stemmer ikke!!
Det er klart vi verdsetter deg som kunde, Mona, men vi har likevel en forsikringsavtale oss i mellom, som vi forholder oss til om en skade skjer, og som avgjør hva som er dekket. Ta gjerne kontakt med oss om du vil ha en bedre forklaring.
Pga av akutt skade kunne jeg ikke ta flyet hjem den aktuelle dagen, jeg kom meg til legevakten fikk undersøkt skaden og fikk medisin, tok med meg også en rapport som jeg betalte en autorisert tolk i Norge til å tolke, men de ga meg ikke erstatning da de mente jeg skulle ha ringt forsikringselskapet der og da. Noen ganger når man skader seg så er enkelte ting siste man tenker på og uansett hvor mange ganger jeg fortalte hun på tlf det så ville hun ikke forstå det. I stedet behandlet hun meg som en svindler til tross for at jeg hadde all dokumentasjon. Første samtalen begynte med "jaha" når jeg ringte inn og fortalte om skaden. Jeg fortatle henne hva jeg syntes om det og hun så ikke til å bry seg.
Så leit å høre om skaden din, Alan! Ellers er vanskelig å sette seg inn i saken din her, uten å ha innsyn i detaljene. Men vi synes selvfølgelig ikke det er greit at du følte deg som en svindler i kontakt med oss! Ta direkte kontakt med skadeavdelingen, eller bruk klageskjemaet på hjemmesiden vår, hvis du vil vi skal se på saken din på nytt.
Frende var helt fantastisk, til kjøp av ny bil. I dag har det Frende sine meninger som koliderer med kunde. Forsikring har normalt ca 2/3 uker frist på betaling. Frende har svart ja til Bilforhandler, fire mnd etter att bil er levert sender Frende faktura som skal betales i oktober. Var bil forsikret ved levering ? er bil forsikret i dag ? Oktober blir det 5 mnd. Frende er ikke enig med kunde detaljer i forsikringen.
Hei Knut, dette høres forvirrende ut. Skjønner at du gjerne vil ha klarhet i dette. Vi skal gjøre det vi kan for å hjelpe om du tar kontakt med kundesenteret.