Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig oppgjør ved skade på valp.Fint med direkte oppgjør hos vetrinær.
Håper det går bedre med vofsen! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Raskt og greit oppgjør 👍 Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Grethe! Setter stor pris på at du tok deg tid til det! Hilsen Heidi
Skadeerfaring fra en møteulykke: Korrekt oppførsel og god dialog i hele saken. Fornøyd både med saksgang og oppgjør.
Tusen takk for tilbakemeldingen din! Glad du er fornøyd. Skadehåndtering slik det skal være! 👍 Hilsen Heidi
Opplever meg ivaretatt,forstått ,lett å komme i kontakt m dere & dere ser ut til å være seriøse er takknemlig ,for å være kunde hos dere & har «vervet» tre nye kunder ,sålangt
Åh, gode ambassadører er vi utrolig takknemlige for! Tusen takk, Camilla! ❤️ Hilsen Heidi
jeg har positiv med frende å gjøre , kan sterkt anbefales til andre. sterk selskap er frende.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, Leif! Hilsen Heidi
Store endringer på pris selv uten skade, har du høyt stoffskifte får du ikke personforsikring.
Hei, Trond, vi er dessverre ikke alene om prisjusteringer slik økonomien er nå. Alle typer reparasjoner koster vesentlig mer. Og det er hele skadebildet for forsikringstypen som påvirker prisen, ikke bare dine skader. Hilsen Heidi
Holder ikke ord å leser melllm linjene til sin fordel. Ekstremt sen med utbetaling. Hadde to takstmenn på besøk da den første hørte på hva jeg hadde (hadde sikkert for høy takst) å si mens den andre skrev en fin rapport med masse usannheter. Endte med en utbetaling på 1/3 av reelt skadeomfang.
Hei, Thor! Om oppgjøret ikke sto til forventningene ser vi gjerne på saken på nytt, om det kommer nye opplysninger. Hilsen Heidi