Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skadeerfaring fra en møteulykke: Korrekt oppførsel og god dialog i hele saken. Fornøyd både med saksgang og oppgjør.
Tusen takk for tilbakemeldingen din! Glad du er fornøyd. Skadehåndtering slik det skal være! 👍 Hilsen Heidi
Opplever meg ivaretatt,forstått ,lett å komme i kontakt m dere & dere ser ut til å være seriøse er takknemlig ,for å være kunde hos dere & har «vervet» tre nye kunder ,sålangt
Åh, gode ambassadører er vi utrolig takknemlige for! Tusen takk, Camilla! ❤️ Hilsen Heidi
jeg har positiv med frende å gjøre , kan sterkt anbefales til andre. sterk selskap er frende.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, Leif! Hilsen Heidi
Store endringer på pris selv uten skade, har du høyt stoffskifte får du ikke personforsikring.
Hei, Trond, vi er dessverre ikke alene om prisjusteringer slik økonomien er nå. Alle typer reparasjoner koster vesentlig mer. Og det er hele skadebildet for forsikringstypen som påvirker prisen, ikke bare dine skader. Hilsen Heidi
Holder ikke ord å leser melllm linjene til sin fordel. Ekstremt sen med utbetaling. Hadde to takstmenn på besøk da den første hørte på hva jeg hadde (hadde sikkert for høy takst) å si mens den andre skrev en fin rapport med masse usannheter. Endte med en utbetaling på 1/3 av reelt skadeomfang.
Hei, Thor! Om oppgjøret ikke sto til forventningene ser vi gjerne på saken på nytt, om det kommer nye opplysninger. Hilsen Heidi
Kort ventetid på tlf, veldig hyggelig og behjelpelige betjening
Hei, Piotr, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på! Hilsen Heidi
Var visst ikke forsikringsak ved tyveri. Ingen annen informasjon. Vært «dekket» hele perioden. Ufør og betaler på falsk trygghet ved forsikring og mistet endel i verdier å ting. Veldig frustrende.
Hei, Linn, leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Det står i avtalen din med oss hva som er dekket, og det kan være forskjell på om det er stjålet eller mistet. Hilsen Heidi