Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns det er unødvendig at man må betale termingebyr hver mnd om man ikke kjøper 1års forsikring. Det er e-faktura, ikke brev i postkassa. Da skjønner jeg ikke helt poenget med gebyr på 40kr. Ingen kunder ønsker å betale mer. Uansett er Frende billigere enn min forrige selskap, men pga ekstra gebyr fra Frende får jeg ordnet enda billigere forsikring hos andre som ikke krever ekstra gebyr hver mnd.
Hei Remi, skjønner at det er irriterende med gebyr. Du unngår det om du betaler forsikringen en gang i året. Vi ser også på andre løsninger, for vi er ikke glade i gebyr, vi heller. Hilsen Heidi
Veldig enkel og grei måte å gjøre dette på via forsikrings "fanen" i SPV nettbank. Supert!
Akkurat sånn det burde være. Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Gjør alt de kan for å vri seg unna. Løgn og bedrag hele veien. Deres takstmann avslo skaden og mente alt var vår feil etter 20 min. Jeg leide inn en skikkelig takstmann som satt av 4 timer, og opplyser dem om det, da ble det panikk og saken tok en ny vending. Vi er ikke ferdig med dem enda og advokater overtar. Dette kan ikke jeg gå god for, men takstmenn har fortalt med at frende betaler provisjon til deres egne takstmenn for å gi lavest mulig takst.
Hei Emil, så leit å høre at du ikke var enig i taksten fra en av takstfolkene som jobber for oss. Det er likevel ikke greit å kalle oss bedragere - og det er direkte feil at vi betaler noen provisjon for lave takster. Takstfolk er uavhengige og skal være objektive. Hvis noen mener vi har gjort feil i en sak, eller vi får ny dokumentasjon, som du forteller om her, ser vi selvfølgelig på saken på nytt, og det pleier å løse seg. Hilsen Heidi
Informerer dårlig om alternative egenandeler. Bruker folk som reparerer, til veldig høye priser. Sender ut et såkalt skadeoppgjør som er uforståelig.
Hei Otto, ikke kjekt å høre at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt med oss med tilbakemeldingen din, så kan vi gå igjennom saken din på nytt, og oppklare eventuelle misforståelser.
gode priser med raske tilbakemeldinger. god kundeservice
Takk for hyggelig tilbakemelding, Erik!
God oppfølging av meg som kunde og rask resons fra kundebehandler.
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen!
Generelt fornøyd! Lokalkontor i Skjold. Familien har benyttet Haugesund Sparebank i generasjoner. Fint med Frende attåt.
Vi er veldig stolte av det gode samarbeidet vi har med banken. Glad du også er fornøyd!