Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har forbedringspotensial på kundebehandling og service
Takk for tilbakemelding, Egon! Vi står på for å gi deg en god opplevelse i møte med oss. Hilsen Heidi
Grei pris, rask respons og kurant oppgjør ved skade.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! ❤️ Hilsen Heidi
Vannskade og ødelagt avløpsrør. Det tok relativt raskt å få en besiktigelse av takstmann (2 uker), men etter det har det gått flere måneder uten verken fortgang i saken eller mulighet for kontakt med Frende på mail. Stort sett svarer de ikke på henvendelser eller purringer i det hele tatt. Siden dette er en skade som kan ha potensielt store konsekvenser, føler vi oss utrolig dårlig ivaretatt. Standardsvaret på denne siden er jo å ta ny kontakt med saksbehandler, men det hjelper jo ikke når de konsekvent unnlater å svare.
Hei Dan, det høres veldig rart ut at dette skal ta så langt tid, det er jo helt klart viktig å få tørket opp. At det har tatt flere måneder må jo være en feil. Fint om du kan ringe oss. Vi finner deg ikke i systemet herfra. Hilsen Heidi
Ha hatt en skade og er ikke fornøyd med infoen jeg fikk fra selskapet.
Glad for å se at du stort sett er fornøyd! Og fint at du sier fra om ting vi kan gjøre bedre. Det tar vi med oss videre. Hilsen Heidi
Bra. Raske svar og bra behandling. Bare veldig dyre bil forsikringer for en som er over 50 år.
Hei Christopher, så fint at du er fornøyd. Takk for tilbakemelding! Prisen kommer nok mer an på type bil og hvor mye du kjører, enn at du er 50 år ung. Det er jo stort sett et pluss at du har erfaring. Noen biltyper er vi rimeligere på enn andre, det henger gjerne sammen med ulykkesstatistikk for biltypen. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal se på avtalen din. Hilsen Heidi (50+)
Veldig skuffet! Meldte inn en sak der jeg fikk avslaget uten at saksbehandler hadde satt seg inn i saken. Svarte opp mailen, men fikk ikke svar. Har purret opp på Mail 7 ganger siste 3 mnd, fortsatt uten svar. Har også ringt inn og fått beskjed om at jeg skal få svar. Utrolig frustrerende å betale for forsikring når man ikke engang får svar på henvendelser… dette får vel gå videre til finansklagenemda.
Hei Kim, så kjedelig å høre! Jeg får ikke fulgt opp saken din med så lite info, men du kan også kontakte oss via klageskjema på hjemmesiden vår, hvis du ikke får svar fra saksbehandleren din. Hilsen Heidi
Trofast kunde gjennom flere år, enkelt og raskt oppgjør ved skade. Gode vilkår
Åh, vi blir ekstra glade når lojale kunder tar seg tid til å anbefale oss! Tusen takk, Espen! ❤️ Hilsen Heidi