Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra. Raske svar og bra behandling. Bare veldig dyre bil forsikringer for en som er over 50 år.
Hei Christopher, så fint at du er fornøyd. Takk for tilbakemelding! Prisen kommer nok mer an på type bil og hvor mye du kjører, enn at du er 50 år ung. Det er jo stort sett et pluss at du har erfaring. Noen biltyper er vi rimeligere på enn andre, det henger gjerne sammen med ulykkesstatistikk for biltypen. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal se på avtalen din. Hilsen Heidi (50+)
Veldig skuffet! Meldte inn en sak der jeg fikk avslaget uten at saksbehandler hadde satt seg inn i saken. Svarte opp mailen, men fikk ikke svar. Har purret opp på Mail 7 ganger siste 3 mnd, fortsatt uten svar. Har også ringt inn og fått beskjed om at jeg skal få svar. Utrolig frustrerende å betale for forsikring når man ikke engang får svar på henvendelser… dette får vel gå videre til finansklagenemda.
Hei Kim, så kjedelig å høre! Jeg får ikke fulgt opp saken din med så lite info, men du kan også kontakte oss via klageskjema på hjemmesiden vår, hvis du ikke får svar fra saksbehandleren din. Hilsen Heidi
Trofast kunde gjennom flere år, enkelt og raskt oppgjør ved skade. Gode vilkår
Åh, vi blir ekstra glade når lojale kunder tar seg tid til å anbefale oss! Tusen takk, Espen! ❤️ Hilsen Heidi
Frende forsikring ser ut som en forsikringsselskap så lenge de får betalt , ved en skade så er de verdens verste, respektløs og ikke minst veldig fordomsfull. til slutt ender det med at de ikke hjelper deg uansett hva du sier og gjør. hold dere unna frende.
Hei Tommy, kjedelig at du har den erfaringen med oss, sånn skal det jo ikke være. Usikker på hva som har skjedd i saken din, men si fra til saksbehandleren din, hvis du ikke allerede har gjort det, så ser vi på saken din på nytt. Blir vi ikke enige, kan du klage videre, det står det info om på hjemmesiden vår. Hilsen Heidi
Har god erfaring.Greie og raske oppgjør ved skade.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Alf! Glad du er fornøyd!
Very poor customer service, trying to give inaccurate and misleading information to customers. Never follow up on their customer service promises. First time in 15 years I am switching car insurance companies before the year is over.
Sorry to hear about your experience, James. This is not how we want to meet our customers. Please send us a message directly, so we can look into what has happened in your case. Kind regards, Heidi
Dårlig oppfølging i henhold til innmeldt skadesaker.
Hei Paul, takk for tilbakemeldingen din! Det har vært vanvittig travelt på nyåret, beklager hvis det har gått ut over oppfølgingen i skadesaken din. Det vil nok gå seg til. Du kan også følge den på Min side, på frende.no. Hilsen Heidi