Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en vannskade. Dere sendte en takstmann uten kompetanse. Trist at dere ikke har respekt for deres kunder med dårlig oppfølging.
Uff, hvis du har vært uheldig med en av samarbeidspartnerne våre vil vi gjerne høre om det, så vi kan følge opp! Hilsen Heidi
Greit selskap. Har kun hatt nruk for de em gang. Det var da hurtig oppgjør. Vi er fornøyd
Vi skal være der for dere hvis og om dere er uheldige en annen gang også! ❤️ Hilsen Heidi
Ingen grunn til å mislike Frende forsikring! Meget gode vilkår!
Kjekt å høyra, Ingvild! Takk for den fine meldinga di! 🌸 Helsing Heidi
Måtte bruke bolig forsikring, enkelt og ryddig. Fikk skade oppgjøre fort
Sånn skal det være! Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Forferdelig tungvinn saksbehandling. Kundebehandleren er uhøflig. Forsikringselskapet fraskriver seg ansvar, og vil ikke betale kompensasjon som avtalt skriftlig. Vi har nå en skade på bilen, motorhavari, som skjedde i Danmark. Vi fikk beskjed om å forlate det vi hadde og skynde oss for å rekke ferge. De nekter nå å betale for tapte eiendeler som ligger igjen i bilen i Danmark. Vi hadde med oss 5 av 6 barn på ferie, der minstemann er 5 år. En så stor familie har mye personlige eiendeler, noe de nekter å kompensere oss for. Dette er noen få, av mange problemer vi har støtt på. Det er nå snart 2 måneder siden skaden, og vi har til nå, kun fått tilbakebetalt utgifter for transport samt 1 overnatting. De var heller ikke behjelpelige med å ordne leiebil eller overnatting, dette var noe vi måtte ordne og betale selv. Jeg anbefaler ingen å ha Frende som forsikringsselskap.
Hei Susann, vi vil gjerne se på saken din, men finner deg ikke med bare fornavn. Kan du ta kontakt med oss direkte? Hilsen Heidi
Raskt oppgjør. Digital løsning med opplasting av kviteringer og skadebeskriving fra dyrlege.
Glade for å høre at du er fornøyd! Takk for hyggelig tilbakemelding. Håper din firbeinte bestevenn holder seg frisk og fin! 🐾 Hilsen Heidi
Det er litt dyrt. Grunnen til at vi byttet var samarbeid med haugesund sparebank. Nå er det avsluttet og vi har ikke den samme kontakt
Hei, Ivar Vi kan gjerne se på avtalen din, hvis du tar kontakt med oss. Vi er alltid tilgjengelige for deg på 55 15 36 00. Hvis du vil snakke med en rådgiver i bank, er det forsikringsrådgivere i Sparebanken Vest lokalt som også kan hjelpe deg. Hilsen Heidi