Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1. Frendes kundebehandler gir bort gjenfunnede kjære gjenstander til tyven, fordi tyven må belønnes da han har "tatt vare på" gjenstandene, i stedet for å gi dem tilbake til politiet/forsikringsselskapet eller forsikringstager 2. Frende konsulent betaler ut erstatning for skader på fremmed bil, som han urettmessig hevder forsikringstager har forvoldt , mot alle bevis. Frende sjekker ikke sannhetsgehalten, men krever at forsikringstager betaler for skader han beviselig ikke har forvoldt . 3. Vannskade på kjøkken. Gulv og kjøkken måtte fjernes. Frende ikke villig til å betale det absolutt minste det koster for å få satt i stand kjøkkenet. 4. Frende i motsetning til andre forsikringsselskaper, nekter å betale strøm i anleggstiden mens huset er ubeboelig. 5. Frendes gulvlegger setter ut støpejernspeis. Den står ute hele vinteren og blir ødelagt. På spørsmål om erstatning, og montering av ny, kun taus avvisning fra Frende Alle anførsler kan dokumenteres med bilder og skriftlighet.
Hei igjen, Reidun, vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsen din her, men frustrasjon er forståelig når oppgjøret ikke står til forventningene. Vi behandler klagen din direkte hos oss, eller i Finansklagenemnda om du velger å gå den veien. Vi kan dessverre ikke gå i detalj her.
Fantastisk! Da min uføreforsikring trengtes ble det orden på økonomien min igjen! Takk til min flotte saksbehandler Som tok gjennomgang av saken min! Vi har alle våre forsikringer hos dere å betaler 50 000 i året og hos dere blir vi! Flott og hyggelige mennesker . Kommer til og anbefale Frende til alle☺️
Tusen takk for varm og god tilbakemelding, Lindy! Det setter vi stor pris på. Glad for å høre at dekningen din hjelper godt på når du trengte det som mest.
Frende har bra kundeoppfølging, men litt dyrt i total forsikring pris.
Hei Johnny, du kan få inntil 17 prosent totalkunderabatt, i tillegg kommer 5 prosent lojalitetsbonus etter tre år som kunde. Ta gjerne kontakt om du vil vi skal se om det er noe å spare på avtalen din. Du kan også lese mer om rabattordningen her: https://www.frende.no/slik-far-du-billigere-forsikring/
Synes litt høy pris på hus og våre 2 biler. Trodde billigere på delkasko, nei. Lite forskjell på kasko og delkasko.
Ta gjerne kontakt om du vil vi skal se om det er noe å spare på avtalen din. Du kan også lese mer om totalkunderabatt her: https://www.frende.no/slik-far-du-billigere-forsikring/
Har ikke opplevd god hjelp, ble akutt operert i utlandet og hadde reiseforsikring, men fikk ingen hjelp og fikk ikke dekket noe!! I tillegg fikk telefon regning på over 4000 kr fordi jeg snakket fra utlandet med forsikringa for å få hjelp, men men fikk veldig dårlig service og tapte mye penger :( vil aldri være kunde hos frende forsikring og aldri anbefaler de.
Hei, håper formen din er bedre etter operasjon. Vi kan dessverre ikke gå inn i skadesaker her, men tar gjerne en gjennomgang med deg om du kontakter oss direkte.
Bra service, god kundebehandling og løsningsorienterte kunderådgivere. Vanskelig og få hjelp etter stengetid og kundeservice stenger tidlig.
Anbefaler ingen å ha noe med dette firmaet å gjøre. Super service når en tegner forsikring, men etter du har blitt kunde er det ingen service. Rett og slett udugelig. Om en skulle komme ut for noe, så tror jeg ikke at dette et firma som står ved din side... De må formidle og stå for det de formidler. De må rett og slett skjerpe seg. Opplevde å bli feilinformert og de tok ikke kritikk i det hele tatt, men laget et styr for meg som var helt unødvendig. Kostet meg mye penger og unødvendig bruk av tid til å rydde opp.
Det er leit å høre om opplevelsen din. Du kan gjerne sende oss en klage, slik at vi kan følge opp.